previous pauseresume next

چشم انداز واحد رسیدگی به شکایات

چشم انداز واحد رسیدگی به شکایات

 

 بیمارستان تخصصی حضرت  سید الشهداء(ع) در راستای رسيدگی به شکايات  بیماران با تکيه براصل مشتری مداری و بهره گيری از شايستگی های کارکنان، به منظور طراحی و بکارگيری فرآيند تکریم ارباب رجوع و تلاش در جهت رفتار مسئولانه و بهبود مستمر ارائه خدمات و فرآيندهای کاری، اهداف زير را سر لوحه فعاليت های خويش قرار داده است:

·  شناسايی نيازها ، انتظارات شاکيان و ارائه اطلاعات لازم و شفاف به آنان در خصوص چگونگی مراحل ثبت، بررسی و اعلام نتيجه شکايات.

·  تلاش در جهت فراهم نمودن شرايط لازم به منظور دسترسی ساده ، آسان و بدون هزينه برای شاکيان در کليه مراحل ثبت ، بررسی و اعلام نتيجه شکايات.

·  رسيدگی موثربه شکايات درکوتاه ترين زمان ممکن.

·  تعهد به ارائه پاسخ منطقی و مناسب به شکايات از طريق بررسی همه جانبه شکايات دريافتی و رعايت حفظ بی طرفی.

·  دوری جستن از هرگونه برخورد متعصبانه با شاکيان، با هدف حل مشکل واصلاح فرايند ارائه خدمات

·  تلاش در جهت محرمانه نگاه داشتن اطلاعات مربوط به فرد شاکی و موضوع شکايت در تمامی مراحل رسيدگی به شکايت.

·  تلاش در جهت بهبود مستمر در ارائه خدمات و جلب رضايت شاکيان از طريق ارزيابی وتحليل مداوم شاخص های مرتبط با فرآيند.