previous pauseresume next

شرح وظایف مسئول رسیدگی به شکایات

شرح وظایف مسئول رسیدگی به شکایات:

 

۱.      دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان بیمارستان
۲.
      جمع آوری هفتگی شکایات از صندوق  های رسیدگی به شکایات بیمارستان
۳.
      بررسي شکايات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حلهاي قانوني موجود به ارباب رجوع و بیماران
۴.
      تحقيق، بررسي و تکميل اطلاعات مورد نياز در اولين فرصت با حضور شاکي و متشاکي
۵.
     شرکت در کمیته های مرتبط در رابطه با شکايات ارباب رجوع  و بیماران
۶.
      پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات مطرح شده
۷.
       ارائه گزارش پيرامون موضوع شکوائيه به افراد ذيربط
۸.
      ارجاع شکاياتي که مربوط به مراجع ذيصلاح ديگر مي باشد و دریافت نتایج انجام شده
۹.
      ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتي به واحدهاي ذيربط 
۱۰.      جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارایه ی گزارش آماری به معاونت محترم درمان
۱۱.
      شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات