اهداف:
۱. توسعه اجرای استانداردها در نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع و بیماران
۲. ارتقاء سطح مشتری مداری در بیمارستان
۳. افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از بیمارستان
۴. ایجاد تعهد در پاسخگویی واحدها به شکایات ارباب رجوع.
۵. شناسایی نقاط ضعف و نواقص واحدها از طریق بررسی و ارزیابی شکایات واصله
۶. بازنگری مقررات و ضوابط اجرایی واحدها با مطالعه و تحقیق در خصوص شکایات واصله
۷. کاهش میزان شکایات ارباب رجوع از واحدها ی مختلف بیمارستان.
۸. فعالیت در راستای اهداف استراتژیک بیمارستان